Часті запитання про наші послуги

Навіщо потрібне дистанційне адміністрування?

Для того, щоб нікуди не везти свій комп'ютер та не очікувати приїзду фахівця до Вас - є простий та надійний спосіб отримати кваліфіковану допомогу – це дистанційне (віддалене) адміністрування. Ви телефонуєте чи залишаєте нам заявку, пояснюєте свою проблему, і ми Вам допомагаємо її вирішити.

Підчас роботи з комп'ютером часто виникають неприємні ситуації. Наприклад: вчора друкував принтер, а сьогодні з невідомих причин його не бачить комп'ютер; проблеми із сканером; перестав працювати Skype; не можете скористатися своїм клієнт-банком; не оновлюються антивірусна програма; некоректно працює поштовий клієнт; з’являються незрозумілі повідомлення; не можете потрапити на потрібні сайті; неможливо зайти в базу програми 1С; гальмує комп'ютер; не має доступу до мережевих папок; мало місця на системному диску C:\; потрібно видалити шкідливі програми (віруси); відновлення втрачених даних; встановлення драйверів; встановлення/оновлення програм; налаштування резервного копіювання даних; тощо.

Як відбувається дистанційне адміністрування?

Підтримка та спілкування технічного фахівця з Вами здійснюється за допомогою телефонного зв’язку та програми TeamViewer. Для цього від Вас необхідно робочий телефон та доступ в Інтернет.

За допомогою програми TeamViewer, з Вашого дозволу, наш фахівець усуває проблеми чи проводить налаштування на вашому комп’ютері, при цьому Ви бачите абсолютно все що він робить.

Інколи проблему неможливо повністю дистанційно усунути без Вас, в таких випадках може знадобитися Ваша допомога. Наприклад, для успішного налаштування принтера може знадобитися від Вас допомога у виключенні та включенні принтера, можливо необхідно буде підєднати кабель в роз’єм описаний нашим фахівцем тощо.

Отже, більшість проблем в роботі вашого комп’ютера можна вирішити дистанційно. Вам не потрібно відразу везти комп’ютер в сервіс чи викликати фахівця в офіс чи додому. Вам лише потрібно зв’язатися з нами зателефонувавши або оформивши заявку, щоб наші фахівці зрозуміли Вашу проблему та спробували усунути її дистанційно.

Як дізнатися, чи можливо усунути проблему дистанційно?

Вам потрібно зателефонувати до нас або оформити заявку.

Наші спеціалісти опрацюють Вашу проблему та повідомлять Вас про можливість усунути її дистанційно.

Які кроки необхідно здійснити для вирішення проблеми дистанційно?

Крок 1: Зв’язатися з нами по телефону або заповнити заявку вказавши: своє ім’я, номер телефону (дзвінок ІТ спеціаліста здійснюється лише на вказаний номер телефону), електронну пошту; зручний час для дзвінка нашого спеціаліста.

Крок 2: Далі скачайте програму для дистанційного адміністрування та очікуйте дзвінка нашого фахівця. Отримавши вхідний дзвінок на номер телефону вказаний у реєстраційні формі, продиктуйте фахівцю свої ID і пароль зазначені в програмі для дистанційного підключення. Після підключиться до Вашого робочого столу, наш спеціаліст визначить в чому дійсно полягає проблема і чи можливо її усунути дистанційно. Якщо можливо, то він Вам повідомить вартість таких послуг (тариф).

Крок 3: Оплатіть вказану нашим фахівцем вартість послуг на сайті. Після здійснення оплати наш фахівець сконтактується з Вами для вирішення Вашої проблеми.

Чи є дистанційне адміністрування безпечним?

Послуги віддаленого адміністрування, які надає «Компіо» є абсолютно безпечними. І ось чому:

  • Ви можете спостерігати за всім, що фахівець буде робити на Вашому комп’ютері і в будь-який момент зможете зупинити віддалений доступ.
  • Фахівець не зможе підключитися без вашого дозволу.
  • Пароль видається тільки на один сеанс підключення.
  • TeamViewer здійснює шифрування всіх переданих даних на основі криптостійкі алгоритмів RSA-1024 і AES-256, це означає, що ніхто не зможе скористатися інформацією з вашого комп’ютера, навіть якщо вона потрапить до рук стороннім.
  • Всі дії, які будуть проводитися на вашому комп’ютері, можливі тільки під вашим візуальним контролем.