Абонентське обслуговування

Компанія «Компіо» пропонує своїм Клієнтам абонентське обслуговування комп'ютерної техніки, яке включає дистанційне адміністрування, зокрема підтримку користувачів, вирішення нетипових завдань, захист від вірусних та шпигунських програм, встановлення оновлень, допомога у закупівлі комп’ютерної техніки, налаштування програмного та апаратного забезпечення, резервне копіювання та відновлення, створення та підтримка корпоративної електронної пошти, та інші послуги з дистанційного адміністрування.

Також бувають випадки, що вирішення проблем з комп’ютерною технікою дистанційним шляхом неможливе. В такому випадку до замовника виїжджає наш спеціаліст, якщо це у Львові (тарифікація 260 грн. за годину роботи спеціаліста в замовника), якщо це інший регіон — фахівець наших партнерів (тарифікація та умови виїздів в інших регіонах будуть уточнятися на момент виїзду спеціаліста).

Підтримка користувачів

Надання консультаційної допомоги через засоби зв’язку або підчас виїзду до замовника. Ваш працівник завжди матиме можливість отримати повну інформацію щодо самостійного усунення проблем, що не вимагають спеціалізованого втручання.

Віддалене адміністрування

Виконання робіт, пов’язаних із віддаленим налаштуванням програмного забезпечення замовників за допомогою спеціалізованих програмних засобів без виїзду до замовника.

Захист від вірусних та шпигунських програм

Тестування на надійність і захищеність операційної системи від шкідливих та шпигунських програм і вірусів. У разі виявлення вірусних чи шпигунських програм їх усунення. Оновлення антивірусних баз.

Встановлення оновлень

Встановлення оновлень операційної системи забезпечить доступ до найостанніших функцій ОС, підвищить рівень безпеки при роботі з комп’ютером, збільшить продуктивність системи.

Допомога у закупівлі комп’ютерної техніки

Компанія «Компіо» допоможе підібрати, встановити та налаштувати необхідну комп’ютерну та офісну техніку, програмне забезпечення.
Налаштування програмного та апаратного забезпечення

Налаштування операційної системи, встановлення драйверів для всіх пристроїв комп’ютера, встановлення пакету програм необхідних для роботи з персональним комп’ютером, налаштування периферійних пристроїв.

Резервне копіювання та відновлення

Представляє собою процес створення копії роботоздатної операційної системи за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення та резервної копії даних, мінімізує ризики непередбачуваної втрати даних, а у разі необхідності суттєво прискорить процес відновлення роботоздатності комп’ютера чи ноутбука.

Створення та підтримка корпоративної електронної пошти

Корпоративна електронна пошта створюється за допомогою існуючого доменного імені сайту підприємства, для прикладу info@your_site.com. Доступ до електронної пошти здійснюється за допомогою як програмних засобів встановлених локально на ПК так і через веб-інтерфейс, з будь-яких пристроїв, які мають доступ до глобальної мережі Інтернет.

Виїзди до замовника

Виїзд полягає у виконанні фахівцем компанії «Компіо» чи компанії партнера робіт у замовника з налаштування комп’ютерної техніки або усунення несправностей, адже трапляються випадки, що не дають можливості усунути проблеми в роботі техніки дистанційно (встановлення операційної системи, налаштування мережі, усунення несправностей апаратного характеру і т.д.).

Територія обслуговування

Компанія «Компіо» дистанційно надає послуги з інформаційно-технічного обслуговування комп’ютерної техніки та периферійного обладнання по всій території України. Якщо для проведення складних налаштувань комп’ютерної техніки чи усунення її поломок виникає необхідність виїзду до замовника компанія «Компіо» проводить такий виїзд по території Львова самостійно, а за межами міста — залучає своїх партнерів.