ЧАСТІ ЗАПИТАННЯ ПРО НАШІ послуги
Дистанційне адміністрування
Нема потреби нікуди везти свій комп’ютер або очікувати приїзду технічного спеціаліста. Є простий та надійний спосіб отримати кваліфіковану допомогу – це дистанційне (віддалене) адміністрування. Ви телефонуєте чи залишаєте нам заявку, пояснюєте свою проблему, і ми Вам допоможимо її вирішити, наприклад:
– вчора друкував принтер, а сьогодні з невідомих причин його не бачить комп’ютер;
– проблеми з сканером;
– перестав працювати Skype;
– не оновлюються антивірусна програма;
– некоректно працює поштовий клієнт;
– з’являються незрозумілі повідомлення;
– не можете потрапити на потрібні сайті;
– некоректно працюють бухгалтерські програми;
– гальмує комп’ютер;
– не має доступу до мережевих папок;
– мало місця на системному диску;
– потрібно видалити шкідливі програми;
– відновлення втрачених даних;
– встановлення драйверів;
– встановлення (оновлення) програм;
– налаштування резервного копіювання даних;
– тощо.
Як відбувається дистанційне адміністрування?
За допомогою програми з Вашого дозволу, наш технічний спеціаліст усуне проблеми чи здійснить налаштування на вашому комп’ютері, при цьому Ви бачите абсолютно все, що він робить.
Інколи проблему неможливо повністю дистанційно усунути без Вас, в таких випадках може знадобитися Ваша допомога. Наприклад, для успішного налаштування принтера може знадобитися від Вас допомога у виключенні та включенні принтера, можливо необхідно буде підключити кабель в роз’єм тощо.
Отже, більшість проблем в роботі вашого комп’ютера можна вирішити дистанційно. Вам не потрібно відразу везти комп’ютер в сервіс чи викликати майстра. Вам лише потрібно зв’язатися з нами зателефонувавши або оформивши заявку і наші спеціалісти вирішать її дистанційно.
Як дізнатися, чи можливо усунути проблему дистанційно?
Вам потрібно зателефонувати до нас або оформити заявку.
Наші спеціалісти опрацюють її та повідомлять Вас про можливість вирішити її.
Які кроки необхідно здійснити для вирішення проблеми дистанційно?
Крок 1: Вам потрібно буде зателефонувати або написати нам та надати контактну інформацію.
Крок 2: Наш Експерт задасть Вам кілька запитань, які допоможуть діагностувати Вашу проблему та впевнитись, що її можна вирішити.
Крок 3: Здійснити оплату згідно вибраного тарифного плану.
Крок 4: Отримати кваліфіковану допомогу.
Чи є дистанційне адміністрування безпечним?
Так – це безпечно. Ви будете спостерігати за всім, що відбувається на Вашому комп’ютері і в будь-який момент зможете зупинити віддалений доступ. Наш технічний спеціаліст не зможе підключитися без вашого підтвердження. Пароль видається тільки на один сеанс підключення. Всі дії, які будуть проводитися на вашому комп’ютері, можливі тільки під вашим візуальним контролем.